ماجراهای من :)

Narges  Banoo
Narges Banoo پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

دبیران امسال:)

آقا فهمیدم چیشدههه دعوا سر یه خونه ای بوده وارثا دعوا کننده بودن بعد یکم فیزیکی شده واسه همین تو محل عین بمب صدا کرد 😂

فک کنم مامانه سنی ازش گذشته بچه ها میخوان ارث بگیرن ازش 😪

عجبببب رسمیهههههههه رسمه زمونهههههه

بعد عرضم به خدمتتون این مدرسه ما داره از دارالفساد بودن خارج میشه واقعا این مدیره خیلی خوبه 😍هم خودش هم بقیه

دبیر ریاضیمون که یه جلسه نیومد و گفتن نمیاد جلسه بعدش اومد و گفت غرغرم کرد و گفته من عوض نمیکنم کلاسو😁خدایی خیلی باهاش حال میکنیم قشنگ شیر فهم میکنه

دبیر فارسی مشخص نیس

دبیر فنون و نگارشمون یکیه که از پارسالی خیلی اکتیو تره ینی ببین تخته سیاه شد ولی پارسالیه می‌شست رو صندلی بچه ها تدریس میکردن و عملا ما پارسالو فقط پاسش کردیم 🙂

دبیر کارآفرینی واااای عالیه😍

بچه ها سرکلاسش موشک مینداختن 😂

البته خب جلسه اول بود و هنرای بچه هارو می گرفت و دوتاش تصویب شد واسه این هفته که هست یکی بافت موی کف سری یکی بافتنی تا آخر سال هنرای دیگه ام در پیش داریم🤣

دبیر جامعه در برخورد اول خیلی تند بود اما الان آروم شده به اخلاقش کاری ندارم خوب درس میده 👌🏻

دیگه دبیر تاریخمون دوتاست یکی پارسالیه که نا خیلی گفتیم همین باشه بعد دوجانبه بررسی کردیم دیدیم خانوم صادقی تدریسش خوبه امتحانش سخت خانوم محدث تدریسش طولانیه و حالت کنفرانس داره ینی یه بند میگه ولی امتحانش آسون برای همین مشکلی نداریم دیگه😂😂😂

دبیر زبانمون استاد دانشگاس و قشنگ از وجناتش معلومه 🙄

خوب درس میده اما امتحانش وااااای ینی سر امتحان مخ من ارور داد 😑

بالا ترین نمره ۱۷ بود و من چند شدم؟

دههههههه

ینی بدتر این نمیشد

مایی که پارسال هفده هجده نوزده بیست بودیم یهو شد 10👊🏻😐

دبیر فلسفه ام اولش مثه اینکه دعوا کرده با چند تا از بچه ها ولی الان خوبه و اون روز از بچه ها پرسید من فک میکردم برم رو سکو هیچی بلد نیستم وقتی رفتم بگین چیشد؟

کامل شدممم🤩🤩🤩🤩🥳🥳🥳🥳🥳

روانشناسی ام خوب دادم ولی فقط حفظش میکنم واقعا یه طوریه احساس میکنم منطق دهمه🤣🤣🤣

جغرافیامونم واای خیلی دبیرش باحاله من سرکلاسش از خنده میخوام بمیرم ولی خودمو کنترل میکنم 😂

یه بار منو فاطمه کنار هم بودیم این کخ میریخت بعد من زدم به بازوش بره اونور این بنده خدا فک کرد ما مسخرش میکنیم و سخنرانی کرد که من میتونم جدی تدریس کنم و فلان

ما ساکت نشستیم حالا رفتیم تو ایستگاه یه نگاه برگشتیم دیدیم یکی بای بای میکنه

کی بود؟ همین دبیر جغرافیاااا

ینی بدتر از این نمیشد واقعا 😂

انسان و محیطم همون دبیر جغرافیای پارساله و خیلی از پارسال بهتر شده ینی از صفر به صد رفته 😁

دین و زندگی هم که کامل مارو با روابط آشنا کرد بعد میگه باجنبه باشین ما قراره در مورد خیلی چیزا بحث کنیم😄

ینی خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است🤣

بعد یک کلمه از به قول خودش مبانی هایی که گفت تو کتاببب نیس 😐🤐

دیگه همینا ...😌

یاسمن گلی :)
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • یاسمن گلی :)
    ۱۹ آبان ۰۲، ۱۲:۰۱
    یاسمن گلی :)

    پس حسابی مدرسه خوش میگذره :)

  • Narges Banoo
    ۱۹ آبان ۰۲، ۱۵:۲۲
    Narges  Banoo
    عاالی 😍
    سلام خوبین؟ کم پیدایین😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7