ماجراهای من :)

Narges  Banoo
Narges Banoo شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۰۳ ب.ظ

اوضاع شوریده

واقعا بعضی بچه ها تو کلاسمون اینجورین که رفتار از نظر من قشنگ نیست دبیر هرچی میگی جوابو میکنن تو حلقش 😐

حالا بعضی دبیرا واقعا یه حرفایی میزنن که آدم متاسف میشه همچین آدمایی دبیر شدن ولی وقتی طرف داره عادی حرف میزنه طلبکار حرف میزنن باهاش 

دبیر اومده گفته درست بشین ورداشته گفته میزمون خرابه وفلان 

بعد این دوست من گفته شما بیاین اینجا بشینین ببینین ...یه چیزی تو این مایه های دبیر گفته بی‌شعور بی تربیت..😐😐😐

درسته حرف دوست من اشتباه بوده ولی دبیر حرفش زشت بوده اگه واقعا اینو گفته اونم جلو اون همه دانش آموز 

مدرسه ها امسال یجوری شدن واقا💔

پسر آبی  ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸   ♪  ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸   ♪  ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸   ♪  ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸   ♪
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • پسر آبی
    ۶ آبان ۰۲، ۲۳:۱۰
    پسر آبی

    سخت نگیر، دبیرم یه انسانه و ادب شعور هر انسان، انتظار نداشته باش همه با ادب باشن.. دنیا به آدمای بی ادبم نیاز داره و اینکه افرادی که خیلی برونگرا هستن معمولا راحت حرف میزنن.. 

    پس مدرسه ای هستی؟ چی میخونی و چندمی؟ 

  • Narges Banoo
    ۷ آبان ۰۲، ۲۰:۰۰
    Narges  Banoo
    ما دیگه کلاسمون زیادی حس برون‌گرایی داره 😐
    واقعا نمیدونین؟ 
    یازدهم انسانی 
  • ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪
    ۷ آبان ۰۲، ۲۰:۵۷
     ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸   ♪

    سلاممم

  • Narges Banoo
    ۸ آبان ۰۲، ۲۳:۰۹
    Narges  Banoo
    چه عجبببببب😃😃😃
    سلام چطوری ؟ خوبی؟ چه خبر؟ 
  • ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪
    ۹ آبان ۰۲، ۰۷:۰۷
     ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸   ♪

    😐🥺🥺🥺❤️😂 

    فداتم مرسی خوبم ت خبی 

    خبر ک سلامتیت قبول شدم این دفعه ت باید قبول شی،🥺😂❤️❤️

     

  • Narges Banoo
    ۹ آبان ۰۲، ۲۰:۱۳
    Narges  Banoo
    من که بشدت من رفتم کربلااا❤کربلایی نرگسم الان😁
    دانشگاه؟واقعا؟😃🤩
    من که حتمااا با این هوشم🤣
  • ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪
    ۹ آبان ۰۲، ۲۰:۱۴
     ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸   ♪

    عع برا منم دعا کردی ،🥺 جونم کربلایی عزیزم ،🥺❤️❤️ 

    اره ،🥺🥺 

    افرین،😂😂❤️

  • Narges Banoo
    ۱۱ آبان ۰۲، ۱۵:۱۴
    Narges  Banoo
    اره برا بچه های سایت دعا کردم
    عه خانو دانشجو شدی پس چی قبول شدی؟

  • ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪
    ۱۱ آبان ۰۲، ۱۶:۴۴
     ⫷ ـ؋ـهیمه ⫸   ♪

    قوربونت مرسی

    اره فرهنگیان آموزش ابتدایی قبول شدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7