ماجراهای من :)

Narges  Banoo
Narges Banoo يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۵۶ ب.ظ

آشپز

یه ته چینی پختم ماااااااااااهyes

دارم یه کاری میکنم قبول شدم رفتنم سخت بشه 

خب مثلا شاید بگن این هیچی یاد نداره بره لااقل قرآن حفظ کنه من خودم میخوام خونه حفظ کنم نمیزارن که 

ولی دست پختم به عمه هام رفته ینی انگشت که سهله دست وگردنتونم دیدین بعد غذا نیسlaugh

با مامانم راجب قرآن حرف زدم گف اگر نری منم دیگه هیچ کلاسی ثبت نام نمیکنم 

شاید گف بترسم برم ولی من نمیرم  آینده منه ای باباsad

ها راستی ته چینم از رو اینترنت دستورش پختم بلد بودم ولی نمیدونستم اون ته چینه بعد دیدم عهههه ته چین اینه

دیگه حفظم شروع کردم 7 آیه دوم سوره بقره ان شاءالله که موفق شم دعام کنین منم دعا میکنم سالم و سلامت باشین همتونsmiley

اللهم صلی علی محمد و آل محمد وعجل فرجهمsmiley

bahar ..... یاسمن گلی :)
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • bahar .....
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۱۶:۱۴
    bahar .....

    آفرین

    آفرین 

    آفرین

    هم بابت ته چین هم بابت حفظ قرآن

  • Narges Banoo
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۲۱
    Narges  Banoo
    مرسی
    خواهش میکنم
    بابا خجالتم ندین کاری نکردم 
    اصن استعداد تو خونمه گوله گوله میباره
  • یاسمن گلی :)
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۱۶:۵۹
    یاسمن گلی :)

    آفرین:))

    من اصلا آشپزیم خوب نیست 

    انشالا قرآن حافظت باشه

  • Narges Banoo
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۲۰
    Narges  Banoo
    مرسی
    بجاش من فقط اشپزیم اونم در چندغذا خوبه مثلا ابگوشت قرمه سبزی که بدم میاد نمیتونم درست کنم
    بجاش خیلی استعداد های دیگه حتما دارین
    ان شاءالله همچنین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7