ماجراهای من :)

Narges  Banoo
Narges Banoo پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۳۱ ق.ظ

سلام تعطیلات😍

 

دیروز :

تموممممممممممممممممممممممممممممممم کردم

یوهوووووووووووووووووووووووووو

با اینکه دیگه اخراش داشت مخم ارور میداد ولی خوب بود .

دیشبم هرچی تو گروه با دبیر حرف زد اصلا جوابمونو نداد یکی از بچه ها امروز بهش گفت مرسی که انقدر کمک کردین اصن گوش نداده رفته.

با بچه هایی که دیدیم خداحافظی کردیم با آسیاب گسل تگرگ پرتقال سمانه مهشید یگان دوقلوها

بعد با همین گسل و یگان و پرتقال و دوقلوها و تگرگ تا ایستگاه اتوبوس اومدیم چون منو پرتقال باهم میریم و ایستگامون اونوره

سوار شدیم اتوبوس سرررد بود خیلی خوب بود مثه قبلیا لواشک نشدم

تو راهم با پرتقال عکس میگرفتیم یه قیافه ای مسخره ای گرفته بودم بعدش دیگه پیاده شدیم و رفتیم سمت منزل

تو راه همون کنار مسجد این بچه ها راهنمایی داشتن با سروصدا خداحافظی میکردن یه خانومه داشت دقیقا مخالف من میومد

خانوم - دخترای بی بندوبارن نگا شما حجاب داری چقدر قشنگ ماشالا

چون خیلی یهویی بود قشنگ قلبم اکلیل بارون شد

تشکر کردم و رد شدم دم مغازه بابا واستادم خیلی شلوغ بود دیدم خالی نمیشه به این زودیا رفتم خونه

وااااااااااااااااای امتحانا تموم شد آخجون قشنگ میخوابم دیگه لازم نیس درس بخونم و راحتم

گیشتن گیشتنگ گیشتیلی گیشتنگ لی لای لای

 

 

امروز: 

 

انقدر مشتاق سه ماه تعطیلی بودم حالا چیکار کنم ؟😂

هعی خدا حوصلم انقدری سر رفته که با ملاقه همم بزنم فایده نداره😂🤣

مشهدی یادتون بدم ؟ بدردتون میخوره 😁

 

برادر = بِرار

میخوام برم = مُخوام بُرُم یا مثلا مُ رفتُم میشه من رفتم

نه نمیخواد = نَ نِمِخه 

دوستت دارم میدونین چی میشه؟ دوسِت دِرُم😆

یارو یا همون فلانی = یَرَ

چیکار میکنی = چیکار مُکُنی ؟ 

حالا مخلوط میکنیم = یَرَ چیکار مُکُنی؟😂😂😂

خا از رو همینا صدتا بنویسین تا جلسه بعد 

bahar .....
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • bahar .....
    ۲۶ خرداد ۰۲، ۱۸:۳۲
    bahar .....

    خدا رو شکر 😍😍

    خوب استراحت کن

    بعد امتحانها خواب میچسبه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7