ماجراهای من :)

Narges  Banoo
Narges Banoo شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۳۱ ب.ظ

شروعی هیجان انگیز در پیش دارم🤩

یکی از اهداف امسالمو شروع کردم اگه گفتین؟😁

دارم قرآن حفظ میکنم 😍😍😍

حالا از چه سوره ای شروع کردم ؟ 😁

بقره

( آخه من قبلا همش از آخر شروع میکردم هنوزم موفق نشدم جزء سی رو تموم کنم دیگه خسته شدم اومدم از اول شروع کنم 😎)

 

کتابا کارمم که مامانم همشو جمع کرده بود آوردم که حل کنم موقع مدرسه نشد 😐💔

دیشبم انجمن تشکیل دادن که بگن من ببم قرِآن قبول نکردم من واقعا نمیتونم

۱. یکسال عقب می‌افتم از درس و فراموش میکنم هرچی دهم بلد بودن

۲. من چطوری از مامان بابام دور بشم؟💔

۳. از تنهایی میترسم

۴. خونه خودمونو دوست دارم😂♥️

۵. دوستام میرن دوازدهم من اون موقع یازدهم بعد یکسال دیر وارد دانشگاه میشم

اینا نمیشه دلیل؟ 🙄

بعد اینکه مامانم قول داده بعد امتحانا یه تور ایرانگردی منو ببره که هنوز خبری نیس😂😂😂

فردا اگه خدا بخواد میخوام برم صبحانه حرم 😍😍😍

bahar ..... یاسمن گلی :) یاسمن گلی :)
Last Comments :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • bahar .....
    ۲۷ خرداد ۰۲، ۱۴:۰۰
    bahar .....

    موفق باشی عزیزم

    آخرین بار  یک سال قبل کرونا، صبحانه حرم رفتم

    تا به حال یه صبحانه اونقد به من نچسبیده بود. واقعا عالی بود 

     

  • Narges Banoo
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۱۵:۴۵
    Narges  Banoo
    خیلی صبحانه حرم خوبه ولی امروز نشد حتی معلمارو راه ندادن فقط دانش اموزا منم اصن از خونه راه نیافتادم چون گفتن 18نفر اضافن
  • یاسمن گلی :)
    ۲۸ خرداد ۰۲، ۲۰:۲۵
    یاسمن گلی :)

    انجمن تشکیل دادن که کجا بری؟

  • Narges Banoo
    ۲۹ خرداد ۰۲، ۱۵:۳۵
    Narges  Banoo
    حفظ قرآن یه جایی مثه پادگان ماعم سرباز
  • یاسمن گلی :)
    ۲۹ خرداد ۰۲، ۱۶:۵۲
    یاسمن گلی :)

    اوه چقدر عجیب .اینکارو نکنیا . یه سال عقب میوفتی 

  • Narges Banoo
    ۲۹ خرداد ۰۲، ۱۷:۵۵
    Narges  Banoo
    منم همینو میگم دیگه کسی نمیفمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7