ماجراهای من :)

Narges  Banoo
Narges Banoo پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۴ ب.ظ

روز دختر

قبل اینکه روز پسر رسمی بشه هر وقت روز دختر میشد یه عده پسرایی بودن که تا ابعاد مختلف حسادتشون نشون نمی دادن و کلی مظلوم‌بازی نمی کردن ول کن نبودن😂

حالا درسته شماها پسرین در آینده قراره انقدر زحمت بکشین که جونتون درآد 

ولی یک دختر در تموم عرصه های زندگیتون نقش داره 

من خودم به شخصه الان محصول ازدواج عاشقانه ننه بابامم😂

یک مسئولیت دیگه هم که دارم انجام وظایف خواهرانه اس (با کوثر)❤🤣

در آینده ها همسر یک دالقوز میشم و در آینده ترش مادر میشم و یک نرگس جوان تر شروع میکنه به تغذیه کردن از مغز اون دالقوز کور!

پس حسودی کردن به روز دختر کاملا حس بیخودیه چون دخترا همه جا هستن مشکلی دارید بگید روناک حلش میکنه😁🙏🏻

روز دخترای گل از جمله خودم بسیار بسیار مبارک باد.😎

گلی  ..... گلی  ..... شاگرد خیاط گلی  ..... 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • گلی .....
    ۲۰ ارديبهشت ۰۳، ۱۶:۴۴
    گلی  .....
    روزت مبارک زیبا جان
  • Narges Banoo
    ۲۰ ارديبهشت ۰۳، ۱۶:۵۸
    Narges  Banoo
    روز شمام مبارک خانوم گل گلی💕😁
  • گلی .....
    ۲۰ ارديبهشت ۰۳، ۱۷:۰۱
    گلی  .....
    گل گلی 😅😅😅
  • Narges Banoo
    ۲۰ ارديبهشت ۰۳، ۲۲:۰۶
    Narges  Banoo
    گلی، گل منگلی 
    تو گل منی 
    برای منی 
    😎💕
  • شاگرد خیاط
    ۲۰ ارديبهشت ۰۳، ۲۱:۴۸
    شاگرد خیاط
    وااای من با روناک ش هستم
    اند دختر
    اند حلال مشکل
    دمت گرم
    ممنون بابت پست جیگر حال بیارت
  • Narges Banoo
    ۲۰ ارديبهشت ۰۳، ۲۲:۰۷
    Narges  Banoo
    😂😂😂
    #ستاد اتحاد دختران ایران😎🍹
    خواهش می شود بزرگوار🙏🏻
  • گلی .....
    ۲۰ ارديبهشت ۰۳، ۲۲:۰۷
    گلی  .....
    تو عشق منی
    نفسم
  • Narges Banoo
    ۲۰ ارديبهشت ۰۳، ۲۳:۱۶
    Narges  Banoo
    ایح آح آاایاح😍🤩
  • 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    ۲۶ ارديبهشت ۰۳، ۲۳:۳۵
    𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    چرا پست قشنگتو انقدر دیر دیدم TT
  • Narges Banoo
    ۲۷ ارديبهشت ۰۳، ۰۱:۳۱
    Narges  Banoo
    ممنونمممم😁😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7